zaterdag 8 maart 2014

Mini-shoplog

Hey allemaal! Vandaag heb ik voor jullie een mini shoplogje! Vorig weekend moesten mijn ouders eventjes naar Arnhem om voor een nieuwe bank te kijken, dus ik dacht: ik ga even mee! Dus ik had een uur tijd om te shoppen. Eigenlijk ging ik alleen om een cadeautje te kopen voor een vriendin die die avond haar verjaardag vierde, maar uiteindelijk had ik wel wat meer gekocht. Ik doe dit in een artikel vorm, omdat ik nog steeds erg schor ben + het is niet zoveel.. Lees gauw verder om te kijken wat ik heb geshopt!
Als eerste ging ik even naar de H&M. Ik had nog een tegoedkaart, alleen had ik geen idee hoeveel er nog op stond. Op een gegeven moment zag ik bij de sale een leuk shirt/truitje hangen. Ik dacht: die is geschikt voor in de lente/zomer. Ik zocht al langer iets met een streepjes patroon. Ooit had ik een trui gepast met zo'n patroon en ik vond hem zo mooi. Helaas had ik op dat moment niet genoeg geld meer om hem te kopen en later kon ik hem nergens meer vinden. Daarna was ik het een beetje vergeten, tot ik deze zag hangen. Dus deze nam ik mee voor 5 euro!

Daarna zag ik hetzelfde model hangen in een wel heel bijzonder kleurtje. Hij sprak me meteen aan en ik dacht ook, dit is een kleur die niet veel mensen hebben. Erg speciaal dus. Helaas was deze niet in de sale, maar dat weerhield mij er niet van om 'm niet te kopen. Hij was namelijk maar 9,95. Die kon ik dus ook niet laten hangen!

Hij is dus een beetje groenig met zwarte 'streepjes' er door heen. Heel mooi en apart! Ik heb er al complimentjes over gekregen :). Bij de H&M kocht ik verder nog wat kleine cadeautjes voor die verjaardag die avond. Bij de kassa kwam ik erachter dat er nog ruim genoeg op m'n pasje stond, dus ik hoefde niks af te rekenen! Daarna ging ik even in de Berschka kijken (een van mijn favoriete winkels van dit moment). Toch zag ik niet zoveel leuke dingen hangen en ik had ook geen zin meer om te passen, dus daar had ik niks gekocht. Verder ben ik gewoon nog wat door de stad gelopen en heb ik wat winkeltjes bezocht. Daarna ging ik langs de Kruidvat. Hier heb ik weer flink wat aanloopjes gedaan.

Ik wou al een tijdje volumepoeder kopen, maar ik vind het best duur. Toch heb ik deze keer een volume poeder meegenomen, namelijk die van Andrélon. Ik ben benieuwd hoe hij gaat bevallen, ik heb nog nooit volume poeder gebruikt. Hij was 4,99 euro.

Daarna liep ik natuurlijk gelijk naar de make-up. Ik heb alleen producten van Essence en Catrice gekocht. Mijn BB-cream was op, dus ik had een nieuwe nodig. Ik gebruik de BB-cream van Catrice. Dit is m'n 3e verpakking! Deze kost 5,99 euro. Ik gebruik hem in de kleur 020 Rosy Beige.



Daarna werd mijn aandacht weer getrokken naar de Liquid Metal Eyeshadows van Catrice. Deze vind ik echt supermooi. Ik had er eentje voor sinterklaas gekregen en nu besloot ik om er 2 mee te nemen. Ik vind ze echt prachtig! Deze kosten 3,99 euro per stuk.



Toen kwamen we aan bij Essence. Daar nam ik 2 'Stays, no matter what' potloden mee. De blauwe variant had ik al, maar ik wou ook wat meer basic kleuren. Deze kosten 2,59 euro per stuk.


Helaas, bij thuiskomst kwam ik erachter dat dit potlood al kapot was. Het is natuurlijk geen ramp, maar ik vind het wel echt zonde. De bovenkant is er zegmaar af. Ik hoop dat ik het nog vast kan lijmen. Jammer..


Een product waar ik ook nieuwsgierig naar ben, is deze blush. Hij is heel mooi ombre, dus je kan de alleen de perzik of roze kant gebruiken, maar je kan ze ook mengen. Superhandig. Dit is de kleur 010 Heat Wave. Deze nam ik mee voor 3,59 euro.



Ik had ook nog een puntenslijper nodig, dus kocht ik gewoon deze simpele van Essence. Deze kost 0,99 cent. Ik heb hem al gebruikt en hij doet gewoon goed zijn werk.



Als laatste werd mijn aandacht nog getrokken door dit product: een gekleurde mascara. Ik had hem bij Vera in haar Likes/Dislike filmpje gezien en ik was er erg nieuwsgierig naar. Ik denk dat zo'n gekleurde mascara erg leuk is voor in de zomer en ik ben heel benieuwd hoe 'ie gaat bevallen! Deze kost 2,59 euro.


Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen! Hebben jullie al een van deze producten in huis en wat vinden jullie er van? Laat het me weten in de comments.

Love, Annina


Geen opmerkingen:

Een reactie posten