dinsdag 22 april 2014

Essence Metal Glam Eyeshadow

Hey guys.. long time no see!
Vandaag wil deze prachtige oogschaduw met jullie delen, ik ben er namelijk helemaal fan van!


Ik was al een tijdje opzoek naar een roze oogschaduw. Ik heb er wel een aantal hier liggen, maar ik was toch nooit tevreden. Als ik het gebruikte leek het net alsof ik een blauw oog had, niet wat je met zo'n oogschaduw wilt bereiken. Toen zag ik deze liggen in de Kruidvat en ik dacht, laat ik die eens proberen. Ze hadden ook nog een aantal andere kleurtjes, maar ik wou alleen de roze variant. Ik nam deze oogschaduw mee voor 2,59 euro. 

Op deze foto's kan je hem erg goed zien. Hij ziet er toch echt prachtig uit! 

De kleur is 03 Frosted Apple. Hieronder een swatch op mijn hand.

De glans die van deze oogschaduw opkomt is echt prachtig. De glitter en de glans is best heftig, ikzelf hou daar wel van, maar er zijn er ook genoeg die er niet van houden. Hij brengt heel mooi en makkelijk aan. Wat ik wel een minpunt vind is dat als je hem gebruikt, het 'patroontje', de 'glitter' er af gaat. Je ziet precies waar ik mijn vinger in heb gehouden.. Zonde. Ik breng deze oogschaduw op mijn ooglid aan met mijn vinger en daarna blend ik het uit met een blendingskwast zodat er geen harde lijnen zichtbaar zijn. Daarna breng ik een zwarte eyeliner aan en wat mascara. Klaar is je look! Hij is heel mooi voor elke dag maar ook voor bijvoorbeeld een feestje, dan kan je nog een mooie donkere kleur in je arcadeboog aanbrengen bijvoorbeeld. 

Love, Annina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten