maandag 23 december 2013

The Beginning!












Hey guys!

Vandaag heb ik besloten om eindelijk mijn eigen blog te gaan maken. Ik zat al heel lang te twijfelen of ik het nou wel of niet moest doen en uiteindelijk heb ik dus toch besloten om het te gaan doen! Ik wil het wel een keer proberen. Nee heb je, ja kun je krijgen. Het zal natuurlijk super zijn als er veel bezoekers zouden komen. Ik ga het over alles hebben wat ik leuk vind en ik hoop dat jullie het ook leuk vinden om te lezen!

Verder wil ik dit meer als mijn persoonlijke blog zien, maar hoe dat gaat uitpakken weet ik nog niet. Dat moet ik nog even kijken hoe dat gaat lopen. Het kan natuurlijk ook zijn dat ik hier allerlei blogposts op ga zetten die niet per sé iets met mezelf te maken hebben. Ook heb ik een Youtube account en hier zal ik ook regelmatig filmpjes op zetten. Ik hou er zelf meer van om filmpjes te kijken dan blogposts lezen. Ik zal proberen per week meerdere keren te posten, maar ik kan niks beloven!
Momenteel is het nog een beetje mijn site ontwerpen en opbouwen, zodat hij er wat leuker uit ziet. Ook ben ik op vakantie nu, dus heb ik niet alles bij me waar ik een eventuele review over zou willen schrijven. Dus na de vakantie komen er gegarandeerd meer posts online :)

Dit is dus mijn eerste blogpost, spannend!!!
Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Love,
Annina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten