zondag 16 februari 2014

Favoriete lakjes

Ik ben echt dol op nagellak! Het liefst heb ik elke dag een ander kleurtje op, maar daar ben ik veel te lui voor. Ik heb niet zoveel geduld. Nagellak droogt nou eenmaal niet zo heel snel (tot het écht hard is) en tja, bij mij gaat het vaak fout en zit het uiteindelijk overal. Toch blijf ik het elke keer weer proberen en sinds de gelnakellak uit is, draag ik nog veel vaker nagellak. Ik heb echt zat nagellak, maar toch koop ik elke keer weer nieuwe.. Er zijn gewoon zoveel kleurtjes.. Vandaag deel ik met jullie mijn favorieten!



Mijn absolute nummer 1 favoriet is deze prachtige nagellak van OPI. Deze nagellak heb ik echt heel vaak op, het is een hele mooie everyday kleur, maar ook voor feestjes is hij leuk. In tegenstelling tot veel andere lakjes droogt deze echt snel, en kun je na 5/10 minuten alweer veel dingen normaal doen zonder je zorgen te maken over je nagels. Hij is heel mooi knalrood met een gouden glitter, die je hieronder op de foto goed ziet. Deze nagellak is uit de Bond-collectie en heet 'The Spy Who Loved Me'. 


De volgende nagellakjes zijn in willekeurige volgorde, deze draag ik ook allemaal vaak. 
Deze blauwe nagellak is ook heel bijzonder. Ik hou van knalkleurtjes. Dus lekker fel en opvallend. Dit is een prachtige blauwe kleur, heel geschikt voor in de zomer maar ook in de winter draagbaar. Deze nagellak is van Essie en heet 'Butler Please'. (tip: deze kocht ik bij de Big Bazar voor 2,50! Ze hebben wel vaker dit soort aanbiedingen, dus ga eens bij een filiaal bij jou in de buurt kijken!)


Dan nog zo'n knalkleur. Eigenlijk zijn bijna al mijn favorieten wel knalkleurtjes en vaak ook een beetje aparte kleuren. Dit is een groenige kleur. Ook weer heel mooi! Deze draag ik graag in de zomer. Ook voor feestjes is deze geschikt omdat hij lekker opvalt! Hij is van Kiko en heeft geen naam maar een nummer: 343.



Dan nog een lakje van Kiko. Dit is een wat simpeler lakje. Een donkerblauwe kleur een lichtere blauw glitter er door heen. Het doet me een beetje denken aan een soort 'galaxy', heel buitenaards.. Deze vind ik heel mooi in de winter! Dit is nummer 300. (Kiko lakjes raad ik zeker aan, ze zijn niet duur en het kwastje vind ik heel fijn om de nagellak mee aan te brengen!)


Dan een licht pastelachtig kleurtje, alleen dan wat feller. Deze flacon vind ik heel mooi en chic eruit zien. Het merk ken ik niet, deze nagellak zat namelijk in mijn Glossybox een tijdje geleden. Een fris kleurtje, mooi voor in de zomer! Het merk is Mavala en de kleur is 181, Blue Mint.


Dit is ook wel een van mijn meest gedragen lakjes, naast die nagellak van OPI. Ik vind dit zo'n bijzonder kleur. Verder heb ik echt geen idee hoe ik aan deze nagellak kom, ineens zat hij in mijn 'collectie'! Waarschijnlijk heeeel lang geleden gekocht.. Toevallig draag ik deze kleur nu ook op mijn nagels. Het is een beetje een blauwe kleur, maar heel apart. Hij neigt ook een beetje naar paars, maar het is wel echt blauw (niet heel duidelijk op de foto..) Wederom heel mooi! Het lakje is van Gosh en er staat helaas geen kleur op de verpakking.. Het is een special edition! 


Nu in de roze categorie heb ik nog 2 lakjes: De eerste is een beetje een lila kleur. Ook weer heel zomers. Van deze nagellak heb ik ook de mintgroene versie(die ook heel mooi is), maar deze draag ik toch echt meer. Voornamelijk in de zomer. Gewoon het perfecte lila/roze lakje! Hij is NYC in de kleur 257 Lavender Cupcake.



En dan als laatste: een barbieroze glitterlakje! Deze vind ik heel mooi 'klassiek' staan. Hij is dus roze met een zilveren glitter. Deze past ook wel bij alle jaargetijden vind ik. Hij is van Rimmel en heet 410 Wishing on a Star.


Ik hoop dat jullie mijn favorieten leuk vonden en ben benieuwd wat jullie favorieten zijn :-)!

Love, 
Annina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten