woensdag 19 februari 2014

Wat staat er op de planning?

Ik was echt even toe aan deze vakantie. Ik was zo klaar met school en had echt even een break nodig. Ik moet nog veel boeken lezen voor school en dat is dus ook mijn dagelijkse bezigheid deze vakantie, naast 90210 kijken natuurlijk. Inmiddels ben ik al in seizoen 2 beland, oeps. Maar: wat staat er op de planning voor de rest van de week? Dat ga ik vandaag met jullie delen. 


Eerst moet ik zometeen naar de Fysiotherapeut en daarna moet ik werken, lekker saai.. Maarja dat moet ook gebeuren. Vanavond nog even relaxen en dan niet te laat naar bed, want er komen een paar drukke dagjes aan. Eerst ga ik morgen naar mijn lieve lieve lieve tante in Den Bosch. We gaan gewoon een dagje lekker stadden, dus een beetje rondhangen in de stad, winkels bekijken en tussendoor wat drinken etc. Daarna gaan we gezellig met z'n 2tjes koken en daarna gaan we samen zwemmen. Lekker calorietjes verbranden! Na het zwemmen ga ik weer naar huis met de trein. Vrijdag ga ik lekker uitslapen en m'n spullen inpakken voor London!!! Jawel, London! Ik heb er zo'n zin in! Ik ga samen met een hele goede vriendin van mij. We hebben het tripje geboekt via Groupon en die heeft het weer geregeld via Slangenreizen.nl. In totaal zijn we ongeveer 45 euro p.p. kwijt aan het vervoer naar London, dus we gaan naar de opstapplaats, worden daar opgehaald en worden naar London gebracht met zelfs nog een tour door London en we worden ook weer terug gebracht. Vergelijkbaar met een treinreisje naar Amsterdam voor mij(qua prijs). We vertrekken dus vrijdag avond en dan komen we 's ochtends aan in London en dan hebben we de hele dag om alles te bekijken en lekker te shoppen! 's Avonds gaan we weer terugrijden en dan zijn we zondagochtend weer in Nederland. Yippie! Ik weet nu al dat het supervermoeiend gaat worden, maar wel superleuk! Zondag word dus ook een mooi uitbrakdagje want maandag moet ik gewoon weer leuk naar school.. 

Mijn tip: kijk ook eens op slangenreizen.nl! Het is echt een superhandige site en ik heb al wel meerdere interessante aanbiedingen gezien. Bijvoorbeeld een eendagstripje naar Parijs, voor maar 30 euro. Wie wilt dat nou niet? :) Ook Groupon kan ik heel erg aanraden, deze hebben allerlei soorten aanbiedingen en er komen vaak genoeg dingen voorbij waarvan ik denk: hey, dat is handig/fijn. Dus ik zou het zeker even bekijken!

Ik ben benieuwd of jullie al wel eens zo'n tripje hebben gemaakt!

Love, Annina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten