vrijdag 21 februari 2014

New In: Make-Up bakje

Ik was net eventjes snel weg en toen kwam ik terug: lag er ineens een pakketje voor de deur! Ik was dus eventjes niet thuis en had net de bezorger gemist. Maar gelukkig had hij het wel afgeleverd :). Ik heb namelijk weer diverse dingen op eBay besteld en dit is er een van!

Ik was heel nieuwsgierig wat het was, maar ik had al zo'n vermoeden. Het is namelijk een: make-up bakje! Superhandig vind ik zelf. Ik heb hem dus op eBay besteld, onderaan dit artikel staat de link. Hij kost $4,23. Lekker goedkoop dus! Je kan er van alles instoppen, maar ik heb hem voornamelijk gekocht om er lipsticks in te stoppen.


Zoals je ziet heeft hij (4x6=)24 vakjes. Je kan er dus behoorlijk wat in kwijt. Ik ben echt superblij met dit bakje. Ik vond mijn lipsticks altijd heel onoverzichtelijk, maar nu kan ik ze goed zien. Het loopt dus ook een beetje schuin op, als een soort zitplaats bij bv een concert. Dus je kan alles even goed zien en bekijken, dat zie je op deze foto hieronder ook goed. Ik heb er dus oa. mijn lipsticks in zitten, maar ook mijn oogschaduwbasis, concealer en een aantal eyeliners en oogpotloden. Je kan er dus van alles in doen. 


Ik vind het nu al een topbakje, terwijl ik hem nog maar net heb hihi. Ik weet zeker dat ik er veel plezier van ga hebben en ik raad hem dan ook zeker aan. Hij is lekker cheap. Wel moet je een eBay account hebben (dus ook een PayPal-account). De verzending was gratis en ook erg snel. 
Je kan het bakje hier bestellen.

Hebben jullie ook al zo'n handig bakje? 

Love,
Annina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten