woensdag 12 februari 2014

Nieuwe verslaving..

Jahoor, het is weer zo ver! Ik heb weer een nieuwe verslaving. Iedereen zegt altijd tegen me: ja, dit moet je gaan kijken of deze film moet je nog zien! Maarja ik ben zo eigenwijs en stel het elke keer uit.. en nu ben ik weer aan een nieuwe serie begonnen, die ook al afgelopen is. Dus ik kan 5 seizoenen zo hoppa, achter elkaar kijken.. Ojeeee. Gelukkig is het volgende week vakantie, maar daarna moet ik wel weer gaan blokken voor m'n tentamenweek. Ik ga proberen het niet te veel te kijken, zodat ik ook nog tijd voor andere dingen heb (boeken lezen voor school...). Mijn nieuwe verslaving is: 90210!



De hoofdpersoon is Annie, die met haar familie naar Beverly Hills verhuisd. Het speelt zich op een high school af met allemaal drama.. een echte meidenserie dus en vergelijkbaar met Gossip Girl (waar ik ook al alles van gezien heb..). Ik ben nu ongeveer op de helft van seizoen 1 en tot nu toe vind ik het wel leuk. Je kan altijd even lekker wegzwijmelen bij de romantische momenten die erin zitten. Of je even heel goed voelen als er wat ergs gebeurt, hihi. Wat ik wel grappig vind om te zien is dat het er best 'oud' uitziet, want deze afleveringen zijn uit 2008. Dat zal wel veranderen naarmate ik verder kom, want deze serie is vorig jaar juli (2013) pas gestopt! Ik heb helaas ook beste slechte kwaliteit gedownload, maar verder kon ik geen goede download vinden. Ook zit bij mij 'Liam' er nog niet in, de echte hottie van de serie. Ik kan niet wachten tot hij erin komt (foto van hem hieronder). Het is natuurlijk wel weer echt een cliché serie.. maar ja, ik vind het leuk om te kijken.



Dit was even een korte update! Verder kijk ik gewoon wekelijks Beauty and the Beast, Teen Wolf, Pretty Little Liars en The Originals(die nu dus blijkbaar weer een of andere stop heeft van 3 weken). Ik kan ook echt niet wachten op Once Upon a Time,  het is zo spannend:O.

Wie van jullie kijkt/keek ook 90210?

Lots of Love, 
Annina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten