maandag 10 februari 2014

FOTD: Daily Look

Het leek me leuk om eens een Face of the Day te doen. Deze dag ging ik naar school en dit is eigenlijk mijn dagelijkse make-up. Daar wil ik binnenkort nog een filmpje over gaan maken. Het is vrij simpel, maar toch vind ik het leuk om met jullie te delen!



Als eerste mijn ogen: Ik heb ze heel simpel gehouden. 

 Als eerste heb ik een oogschaduwbasis gebruikt(die van Essence) en deze heb ik over mijn gehele oog aangebracht en ik heb ook mijn wenkbrauwen meegepakt. Daarna bracht ik van het Naked 1 palette de kleur Naked aan, dit is een beige huidkleurige tint, die heel natuurlijk is. Daarna bracht ik met een klein kwastje de kleur Buck heel lichtjes aan in mijn arcadeboog. Deze heb ik daarna uitgeblend met een fluffy blendingskwast. 


Ik heb de kleur echt heel subtiel aangebracht. Voor naar school vind ik dit al meer dan genoeg, voor naar een feestje mag het allemaal wat heftiger. Op mijn wenkbrauwbot heb ik Soft & Gentle gebruikt van Mac. Daarna heb ik een dun lijntje boven mijn ogen gezet met de eyeliner Exaggerate van Rimmel. Daarna heb ik mijn wimpers gekruld en mascara van Essence opgedaan. Daarna heb ik mijn wenkbrauwen lichtjes bijgetekend met het wenkbrauwpotlood van Catrice in de kleur 020 Date With Ash-ton. 

Voor mijn gezicht heb ik de BB Cream van Catrice gebruikt in de kleur 02 Rosy Beige. Onder mijn ogen heb ik de Collection concealer gebruikt. Dit poeder ik af met de Essence All About Matt! Fixing loose powder. Daarna bracht ik voor wat kleur in mijn gezicht de prachtige blush Rose Gold van Sleek aan.  Op mijn lippen heb ik een lippenstift gebruikt van Miss Sporty in de kleur 203 I'm Nude. 


Een hele dagelijks look dus! Mijn haar heb ik in een snel knotje gedaan en ik had ook nog een paar oorbellen gepakt. Dit voegt toch nog wat extra's toe!







Ik ben benieuwd wat jullie van deze look vinden! Laat het me weten.. :)

ps. een aantal foto's kunnen er wat apart uit zien.. ik heb geen idee hoe dit komt.. tijdens het uploaden verandert hij wat en het wil niet weg :(

Love, 
Annina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten