zaterdag 28 december 2013

Barry M Lipstick

Vandaag ga ik voor jullie een hele mooie lipstick reviewen, namelijk van het merk Barry M.
Deze lipstick heb ik afgelopen zomer in London gekocht bij de TopShop.
Als je meer wilt weten over hoe deze lipstick mij bevalt, lees dan verder!

Deze lipstick heb ik dus in London gekocht bij de TopShop op Oxford Street. Daar heb ik hem gekocht voor ongeveer 5 pond. Het merk Barry M is in Nederland niet in de winkels te koop, maar wel op internet.
Verder heb ik nog één lakje van Barry M, waar ik erg tevreden over ben. Maar nu: de lipstick!

De liptstick heet: BarryM - Lip Paint Ultra Moisturizing in de kleur 158, Coral Blush.
De huls van de lippenstift vind ik niet zo speciaal. Hij is felroze met een zwarte rand en het merklogo op de bovenkant en de naam op de onderkant. Hij is niet zo speciaal, maar hij valt wel op tussen je andere lipsticks.

Zoals je op de foto hierboven ziet, lijkt het alsof het een donkerrode kleur is, maar alles behalve!
De kleur is juist hardstikke fel oranje/roze koraal!
Hier zie je goed dat het een felle koraal kleur is.

Nu de kleur op m'n lippen (mijn lippen zijn erg droog in de winter, hoeveel ik ook blijf smeren met lippenbalsem, er zitten altijd wel velletjes op..)
Dit zijn m'n lippen met niks er op.

En dit is met de lippenstift.

Zoals je ziet is de kleur echt heel fel. Zelf vind ik het wel een mooie kleur! Het is niet een every-day kleur maar eentje waarmee je echt opvalt. Ik zou deze lippenstift dus niet elke dag dragen, maar af en toe met een leuk feestje bijvoorbeeld.
Nu over de lippenstift zelf: Hij is heel makkelijk om aan te brengen, ik heb ook geen kwastje of iets dergelijks gebruikt, gewoon met de lippenstift zelf. Hij voelt heel creamy aan, als een soort lippenbalsem. Je zou bijna denken dat je gewoon labello op je lippen hebt zitten in plaats van zo'n BAM kleur. Zoals de naam al zegt is hij erg voedend, waarschijnlijk voelt hij daarom als een balsem aan. Een voedende lippenstift vind ik zelf erg handig, vooral in de winter. Dan kunnen je lippen altijd wel wat extra verzorging gebruiken! Verder blijft hij wel goed zitten, maar moet je hem wel bijwerken als je hebt gegeten of gedronken.

Zonder lippenstift, naked lips

Met de lippenstift,

Ik vind dus dat je deze lippenstift niet elke dag kan dragen, daar is die net iets te fel voor. Alle aandacht gaat echt meteen naar je lippen toe. Dus als je deze lippenstift elke dag wilt dragen, kan je hem ook 'deppen', zoals ik het noem. Je brengt hem heel lichtjes aan, zo krijg je een hele subtiele kleur. Dit kan je zien op de foto hieronder.

Conclusie: Dit is een fijne lipstick! Zeker voor de prijs vind ik het een goede deal. Je kan hem heel fel aanbrengen voor een feestje, maar ook wat subtieler voor elke dag. In de winter is deze lipstick erg geschikt omdat hij je lippen goed verzorgd. Een minpuntje is wel dat je 'm op internet moet kopen, of als je in het buitenland bent. Hij is erg creamy en blijft goed zitten. 


Als je deze lipstick zelf wilt bestellen: kijk eens op deze site. Hier staan ook nog een heleboel andere leuke make-up producten op!

Ik ben benieuwd wat jullie van deze lippenstift vinden!

Love, 
Annina

1 opmerking: