maandag 30 december 2013

Oud & Nieuw

Morgen is het alweer Oud & Nieuw! Dit vind ik altijd erg leuk. Vaak besef ik me in December pas hoe snel het jaar eigenlijk is gegaan en ik vind het raar om te beseffen dat er al weer een heel nieuw jaar aan komt. Vooral dit jaar. Er is veel gebeurt! Ik heb mensen verloren, maar ook nieuwe mensen leren kennen waar ik heel blij mee ben. Ik heb leuke dingen gedaan, maar ook minder leuke dingen. Maarja zo is het leven nou eenmaal! Ik vond 2013 een goed jaar en ik hoop dat 2014 ook een goed jaar word! Morgen moet ik eerst een paar uurtjes werken en daarna ga ik me lekker optutten voor een feestje! Oud & Nieuw is de dag dat je helemaal los kan gaan met je make-up, niks is gek! Dat ga ik dan ook zeker doen :-).
Er komen bij ons thuis 2 andere families eten en logeren, dus het word een lekkere drukke boel met veel eten en wijn! Na het eten ga ik dus naar een feestje met allemaal vriendinnetjes en daarna gaan we met z'n allen uit in het café hier in het dorp. Het word hopelijk echt een nacht om nooit te vergeten!

Waat gaan jullie doen tijdens Oud & Nieuw? Ik wens jullie alvast een hele goede jaarwisseling en een gelukkig 2014!

Love, Annina


Geen opmerkingen:

Een reactie posten