dinsdag 31 december 2013

My Wishlist

Vandaag ga ik jullie mijn 'Wishlist' laten zien, dit zijn dus dingen die ik graag zou willen hebben of waar ik voor aan het sparen ben!
Als je wilt weten wat er op mijn Wishlist staat leest dan verder!


Als eerste: een MacBook.
Ik wil al heel lang een MacBook hebben. Vooral nu, omdat ik bijna mijn eindexamen heb en dan een een studie ga beginnen. Dan is het erg handig als ik een snellere computer heb, die snel opgestart is en lang mee gaat. Ook heeft deze een lange accu en hij gaat ook nog eens veel minder snel kapot dan een andere laptop. Ik heb nu bijvoorbeeld het probleem als ik mijn stekker uit mijn laptop trek, gaat hij gewoon uit. Dat vind ik erg irritant.. en bij een MacBook zal dit dan ook niet het geval zijn. Ze staan bekend ook om hun goede accu's. Verder vind ik het ook fijn voor deze site, want dan kan ik beter mijn foto's en video's bewerken met de progamma's die er op staan. :) 


Naked 3 Palette.
Naked 1 (dus eigenlijk gewoon Naked) palette heb ik al in huis. Graag zou ik ook de 2e nog willen, maar dat vind ik toch wat te duur. Alleen toen ik de mooie kleuren zag van Naked 3 was ik om, ik móet dit palette hoe dan ook hebben! Het zijn hele mooie subtiele kleuren die je heel mooi met elkaar kan combineren denk ik. Ik ben dan ook heel erg benieuwd naar dit palette en hier komt zeker een review over online als ik hem weet te bemachtigen!




Mac RiRi Woo.
Deze lipstick is ondertussen al heel erg populair geworden en het is echt dé lipstick van 2013. Overal waar ik ben geweest was 'ie uitverkocht, helaas. Ondertussen ben ik niet echt meer opzoek, maar wat zou ik deze lipstick graag ooit nog een keer kopen. Hij lijkt me zó mooi. Ik denk dat hij bij iedereen heel mooi staat. Sowieso de collectie van Rihanna is een echte must-have.





Een weekje met mijn beste vriendinnetje feesten/vakantie!
Ook hoop ik dat ik met m'n beste vriendinnetje Shirley op vakantie kan gaan. We willen graag een weekje ergens gaan stappen, maar de prijzen vallen allemaal best tegen en het is nog niet zeker of we gaan. We zouden graag naar Salou, Lloret de Mar, Blanes, Sunnybeach of Chersonisos willen. Het lijkt ons juist leuk met z'n tweetjes, maar dat maakt het dan ook wel weer duurder.. Dus nog even sparen voor dit tripje!! Maar als we gaan word het gewéldig!



Jeffrey Campbell shoes
Naar de perfecte look-a-like Jeffrey Campbell ben ik al heel lang opzoek. Ik heb al een paar met een rozenprintje, maar nu ben ik nog opzoek naar een zwarte. De echte Jeffrey Campbell vind ik echt wat te duur voor een paar schoenen, maar een dupe doet het ook goed. Ze lopen echt goddelijk en ze zijn ook nog eens heel mooi. Ik wil graag de gene met een zwarte hak en ook een soort van zwarte stof, dus niet nep-leer. Zoals je hieronder ziet op de foto. Als jullie nog aanraders hebben, laat het me weten! :)


Mijn diploma!
Dit jaar (nouja eigenlijk volgend jaar, haha) hoop ik mijn diploma binnen te halen, zodat ik eindelijk van de middelbare school af kan. Dan ga ik eindelijk iets doen waar ik helemaal achter sta en wat ik leuk vind!



Dit was wel zo ongeveer mijn wishlist, de dingen die ik het liefste wil! Natuurlijk zijn er ook een heleboel andere dingen die ik nog graag zou willen hebben, maar een mens kan nou eenmaal niet alles hebben. Ik ben al heel blij en dankbaar voor alle spullen die ik heb, want ik mag zeker niet klagen. Er zijn mensen die het veel slechter hebben! Ik hoop dat jullie mijn wishlist leuk vonden en ik ben ook benieuwd wat er op jullie wishlist staat! Laat het me weten in de comments :)

Love,
Annina


1 opmerking: