donderdag 2 januari 2014

Nieuwe verslaving

Sinds het begin van de vakantie heb ik een nieuwe verslaving. Ik verveelde me en ik dacht, wat moet ik nou gaan doen? Toen ben ik een beetje gaan rondzoeken op internet en ben ik wat tegen gekomen...
Als je wilt weten wat het is lees dan verder ;)

Wees maar niet bang hoor, er is niks ergs aan de hand. Mijn nieuwe verslaving is namelijk een serie!
Namelijk: The Carrie Diaries. Als je het kent had je waarschijnlijk al 'Carrie' herkent in de foto die ik heb gebruikt :). In TCD volg je het tienerleven van Carrie Bradshaw. De serie speelt zich af in de jaren '80, dus een hele andere tijd dan waarin we nu leven! Er speelt ook nog een hottie in, namelijk: Austin Butler. Alleen daarom ging ik eigenlijk de serie kijken, haha. De hoofdrolspeelster heet AnnaSophia Rob. Misschien komt ze je wel bekend voor, zij speelde namelijk het 'kauwgom'-meisje in Sjakie en de Chocoladefabriek.
Eigenlijk is het geen goed plan van mij om deze serie nu te gaan kijken, want mijn tentamenweek komt er weer aan en ik moet nog veel leren en doen. Maar toch ben ik alweer in seizoen 2 beland. Helaas is er van deze serie pas 1 seizoen. Van het 2e seizoen zijn er 8 afleveringen uit en de volgende aflevering komt 3 januari (morgen) uit. Tot nu toe vind ik het een leuke serie en wil ik weten wat er nog meer gaat gebeuren.. dus ik kijk maar door en door!
Wie wil deze hottie nou niet ;-)
Wat ik de laatste tijd wel wat meer heb met series is dat ik ze te ingewikkeld vind worden. Hoe verder je in de serie komt, hoe ingewikkelder het word. Er is zoveel gebeurt en er gebeuren maar meer dingen. Op een gegeven moment vind ik het dan te veel worden. Elke keer is er wel weer een nieuw probleem/drama, soms kan het irritant zijn. Maar ja, waar kijk je dan naar? Naar het perfecte leven van iemand of meerdere mensen. Dat word al snel saai, dus ze kunnen eigenlijk niet anders! Toch blijf ik wel altijd alles trouw kijken :).

Komende maand beginnen er weer een hoop series waar ik lang op heb gewacht! O.a. Pretty Little Liars, Ravenswood, The Vampirie Diaries en The Originals.... Ik ben echt benieuwd :).

Ik ben benieuwd of jullie The Carrie Diaries kennen en welke andere series jullie kijken. Laat het me weten in de comments!

Love,
Annina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten