maandag 6 januari 2014

Late: Dr van der Hoog maskertje

Vandaag laat ik jullie een maskertje zien van Dr van der Hoog :)!


Vlak voordat ik ging douchen dacht ik, laat ik weer eens een maskertje doen! Ik vind eigenlijk dat ik elke week een masker op moet doen, maar dat doe ik zeker niet. Ik denk dat het ongeveer 1 keer in de maand is, als het niet minder is. Eigenlijk wel slecht. Maargoed, vandaag heb ik gekozen voor het masker Hydro Active. Dit masker heb ik gekocht bij de Kruidvat, de precieze prijs weet ik niet meer. Wel heb ik hem eventjes voor jullie opgezocht in de webshop van Dr van der Hoog. Hier kost hij 9,10.

Als je dit maskertje graag wilt bestellen, klik dan hier.

De tube: de tube vind ik niet zo interessant, hij is gewoon saai wit met zwarte letters en de titel van het masker is blauw. Wat wel handig is aan deze tube is dus dat je hem vaker kan gebruiken, ik heb hem nu al minstens 5 keer gebruikt denk ik, dus ik kan er ook een betere review over schrijven. Ook zit er een soort 'kwastje' op de tube. Het masker komt in het midden van de kwast en zo kan je het heel makkelijk verdelen over je gezicht zonder dat je handen 'vies' worden. Wel moet je dit kwastje elke keer afspoelen. Hieronder zie je een foto. De dop kan je draaien naar On/Off. Er zit een pijltje bij zodat je ziet of hij On/Off is.

Het kwastje

Ingedriënten + gebruiksaanwijzing

Het aanbrengen van het masker gaat dus heel makkelijk door het kwastje. Het masker voelt fris aan en het lijkt alsof je huid word opgepept. Het masker moet je ongeveer 15-20 minuutjes laten zitten. Ik heb het masker aangebracht en daarna ben ik eventjes lekker op bed gaan liggen met wat muziek en heb ik heerlijk gerelaxed. Na 20 minuutjes intrekken ben ik onder de warme douche gestapt en heb ik het masker eraf gespoeld. Mijn huid voelde echt heerlijk zacht aan! Ook voelde het erg gehydrateerd. Ik raad je aan om dit masker niet te vaak te gebruiken als je een normale/gemengde huid hebt. Het kan namelijk erg snel té vettig worden en dat wil je natuurlijk ook niet hebben. Als mijn huid te vettig is krijg ik veel sneller puistjes. Na het douchen heb ik m'n gezicht ingesmeerd met een hydraterende nachtcréme van Nivea. Ik vond het een heerlijk masker! Ik heb hem natuurlijk al vaker gebruikt.. maar ik ben er erg tevreden over. Gewoon als je even lekker wilt relaxen en je gezicht wel een oppeppertje kan gebruiken! Hieronder zie je een foto met het masker op en nadat ik had gedoucht. (zoals je ziet heb ik mijn haren niet gewassen)


Over het algemeen ben ik dus heel tevreden over dit masker. Het is handig dat het in een tube zit met een soort kwastje erbij, dat maakt het aanbrengen een stuk makkelijker. Ook denk ik dat je voordeliger uit bent met deze tube dan dat je elke keer een nieuw pakje gaat kopen. Een maskertje kost ongeveer 1,50 en deze tube kost ongeveer 9 euro. Het geld zou je er dus al binnen 6 keer uit hebben en dat red je makkelijk met de hoeveelheid die hierin zit! Ik ben benieuwd wat jullie van dit masker vinden en welke maskers jullie zoal gebruiken!

Nu ga ik lekker slapen :)

Love, Annina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten