zaterdag 18 januari 2014

Favoriete geurtjes!

Ik heb behoorlijk wat geurtjes bij elkaar gespaard de afgelopen paar jaar en stuk voor stuk vind ik ze héérlijk ruiken. Een vrouw kan nooit genoeg geurtjes hebben (en schoenen ook niet, hihi). Toch heb ik een aantal favorieten die ik het meest pak. Vandaag heb ik voor jullie mijn top 5 samen gesteld!

Ik laat ze gewoon in willekeurige volgorde zien, maar deze eerste staat toch wel absoluut op nummer 1! Namelijk: J'adore van Dior. Je hebt erg veel varianten op deze, maar ik heb gewoon de 'normale' versie van J'adore, Eau de Parfum.

Deze geur is zó lekker. Hij kan prima overdag, maar het is ook een lekkere geur voor 's avonds bij het stappen of een etentje. De geur past gewoon bij elke gelegenheid! Er zitten noten in van Turkse roos, oranjebloesem en Tahitiaanse vanille. Als je in een parfumerie bent en je ziet deze staan zal ik hem zeker even ruiken. Dit is echt mijn nr 1 parfum. Deze parfum heb ik al iets meer dan een jaar. Ik ben er erg zuinig mee omdat hij nou niet bepaald heel goedkoop is.. Hij is nu bijna op, en als hij op is ga ik zeker een nieuwe halen!

J'adore (EdP) van Dior 30ml kost 49,95 en kan je hier bestellen. 

De volgende geuren komen in willekeurige volgorde.

Heat van Beyoncé



Dit is ook zo'n geur die eigenlijk wel overal bij kan. Hij is wel wat meer een avond geur vind ik, maar kan ook prima overdag. Dit is een vrij zoete geur en als ik deze geur op doe word ik gelijk blij. De topnoten van deze geur zijn rode vanille-orchidee, magnolia, neroli en perzik (bijna allemaal bloemen). Als je eens een 'verleidelijk' geurtje wilt die lekker zoet is, raad ik deze zeker aan. Het is een hele vrouwelijke geur. Deze parfum is ook niet duur!

Heat van Beyoncé 30ml kost 23,79 en kan je hier bestellen. 

Halle by Halle Berry


Zoals jullie misschien al wel opvalt, hou ik van zoete geurtjes. Dit is ook weer een zoete geur. Deze vind ik dan ook wel weer wat meer voor in de zomer (ik hou meer van zomerse geurtjes). Deze behoort ook echt bij mijn favorieten want deze parfum heb ik al een aantal keer opnieuw gekocht. Ik gebruik hem vaak. Ook deze parfum is ook niet zo duur en kan je ook gewoon bij een drogisterij kopen. De topnoten zijn: vijgeblad, bergamot en peer bloesem. 

Halle (EdP) by Hally Berry 15ml kost 13,50 en kan je hier bestellen.

Orange van Hugo Boss

Dit is ook meer een zomerse geur. Deze parfum heb ik 2 jaar geleden voor mijn verjaardag gekregen en zoals je ziet zit er nog ongeveer de helft in. Vooral deze huls van de parfum vind ik heel speciaal en mooi. Ik ben er heel zuinig op! Dit is (weer) een zoete geur. De topnoten zijn: zoete appels, sinaasappelbloesem en vanille. Hij heeft het meeste weg van de sinaasappelbloesem, ik denk dat de verpakking daarom ook een beetje oranje is. Hele lekkere geur dit. Deze geur is ook weer wat prijziger, maar je krijg wel gelijk 75ml, daar doe je wel eventjes mee.

Orange (EdP) van Hugo Boss 75ml kost 39,95 en kan je hier bestellen.

En als laatste: Fame van Lady Gaga


Deze geur stond ook al heel lang op mijn verlanglijstje en een halfjaar geleden heb ik hem eindelijk gekocht. Ik had hem in een 'cadeauset' gekocht, dan was je veel goedkoper uit. Dat raad ik je dan ook zeker aan om te doen (ik heb hem bij de ICI Paris XL gehaald). In de set zat nog een plaktattoo en een handige rollerparfum van de geur Fame. Dus eigenlijk had ik nóg meer parfum :). Deze rollerparfum is bijvoorbeeld erg handig om mee naar school te nemen, of tijdens het uitgaan. Hij is klein en neemt dus niet veel ruimte in. Dit is wederom een zoete geur. Deze geur is wel weer anders zoet dan de andere geuren die ik heb laten zien, je moet er van houden. Deze huls van de parfum vind ik ook echt prachtig en de kleur van de parfum is zwart!! Super gaaf vind ik dat. Als een spray zou hij doorzichtig moeten zijn, toch hoor ik vaak nog dat mensen vlekjes krijgen in witte kleuren. Zelf heb ik hier (nog) geen problemen mee gehad. Deze parfum is niet opgebouwd uit topnoten, basisnoten etc. Hij is anders dan alle andere parfums, in alle opzichten vind ik. Het is een aparte geur, maar echt superlekker.

Fame (EdP) van Lady Gaga 50ml kost 36,00 en kan je hier bestellen. 

En dit zijn dan mijn favorieten. Natuurlijk heb ik veel meer geurtjes die ik dagelijks gebruik, maar dit zijn echt mijn favorieten die ik absoluut opnieuw zou kopen als ze op zouden raken. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn favorieten te zien! Ik ben benieuwd wat jullie favorieten zijn, laat het me weten in de comments.

Love,
Annina



Geen opmerkingen:

Een reactie posten