dinsdag 21 januari 2014

Vampire Diaries Spin-Off

Zoals jullie waarschijnlijk niet is ontgaan is er een spin-off van de Vampire Diaries, namelijk: The Originals. Vandaag ga ik jullie vertellen wat ik van deze serie vind.

In The Originals ga je verder op het leven van 'the Originals'. Dit zijn de vampieren die als eerste leefden, dus waar het allemaal begonnen is. In dit geval zijn dat Klaus, Elijah en Rebekah. Het verhaal speelt zich af in New Orleans. Er is allemaal drama en dat moeten ze oplossen. Mijn favoriete personage is Rebekah, gewoon omdat ze echt soms supergrappige opmerkingen maakt. Met Klaus heb ik een haat-liefde relatie. De ene keer is hij supersweet en vervolgens gedraagd hij zich echt als een of ander monster. Verder vind ik het verhaal ook echt heel leuk. Ik zou bijna zeggen dat ik het leuker vind dat TVD zelf.. het spreekt me gewoon wat meer aan. Toch vind ik TVD ook echt heel leuk en ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren. Ook ben ik benieuwd naar hoeveel afleveringen deze spin-off nog gaat krijgen. Meestal is het 1 seizoen.. we zullen het zien. Al met al vind ik het dus echt een hele leuke en spannende serie. Het zijn echt goede acteurs die goed in hun rol kruipen. Deze spin-off kan je ook zeker kijken zonder dat je TVD kijkt, het is eigenlijk gewoon een hele aparte serie over de Originals. Ik ben benieuwd of jullie deze serie ook kijken en wat jullie er van vinden! En als je de serie niet kijkt raad ik 'm je zeker aan!

Dit was even een kort berichtje hihi, als je meer wilt weten over The Originals, klik dan hier

Love, Annina.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten