donderdag 23 januari 2014

New in: kwasten van eBay

Ik kwam vandaag thuis van school en toen lag er ineens een pakketje op de tafel met mijn naam erop. Ik had al zo'n vermoeden wat het zou zijn maar ik wist het niet zeker. En ja hoor: het waren de 3 kwasten die ik ongeveer 2 weken geleden had besteld op eBay. Vandaag geef ik jullie mijn eerste indruk van deze kwasten :).

De kwasten waren erg goed verpakt! Ze zaten gewoon in een soort zakje, hierin zat van dat bubbeltjes plastic en daar zaten de kwasten in verstopt. De kwasten waren alle 3 apart verpakt. De verpakking zag er wel wat slordig uit, maarja.. voor dat geld wat je ervoor betaald vind ik dat ook niet erg. Toen haalde ik de kwasten eruit... en jeetje. Ze zijn zó zacht! Echt superfijn voelen ze aan. Verder vind ik ze er ook heel mooi uitzien! Dit zijn natuurlijk dupes van de kwasten van Real Techniques. Ik heb zelf 1 Real Technique kwast, namelijk de stippling brush. Deze beviel heel goed. Toen kwam ik deze kwasten tegen op de site van Teske en dacht ik, aii die ga ik ook bestellen! Ze zijn heel goedkoop. Als jij deze kwasten ook wil bestellen: klik dan hier.


Als eerste deze blauwe. Ik heb hem dus in de kleur blauw genomen omdat het me wel leuk leek om verschillende kleuren kwasten te hebben. Dit is ook een soort foundation brush, maar deze kan je ook prima gebruiken voor poeder(blush, bronzer, highlighter). Hij is echt superzacht en ik wil hem gaan gebruiken voor mijn BB cream, daarom heb ik hem ook gekocht. Deze kwast heeft heel veel haartjes die dicht op elkaar staan. Dit is nummer 1052 (Blue).



Dan deze kwast. Ook deze is weer heel zacht! Deze kwast heeft wat meer een ronde vorm en een puntje. Deze heb ik gekocht om uit te proberen met bronzer. Hier mee kan je denk ik echt een mooie strakke lijn trekken onder je kaaklijn en daarna kan je het mooi uitvegen. Deze kwast kan je natuurlijk ook gebruiken voor andere poeders. Ook deze kwast heeft erg veel haartjes die dicht op elkaar staan. Deze kwast heb ik in het 'rood' genomen, maar hij is eigenlijk roze. Dit is nummer 1050.


En dan als laatste deze kwast. Deze is platter dan de eerste kwast. Hierbij staan de haartjes ook wat verder uit elkaar. Deze wil ik ook gaan uitproberen met mijn BB Cream. Omdat deze haartjes dus wat verder uit elkaar staan krijg je een heel luchtig effect. Daar ben ik wel benieuwd naar!! Ook deze kwast heb ik in het 'rood' genomen (dus eigenlijk roze..). Dit is nummer 1051.

Ik raad je zeker aan om ook deze kwasten te kopen. Ze zijn erg goedkoop ($3,62)!!! Wel moet je ze op eBay kopen en hier kan je alleen betalen met een PayPal-account of een creditcard. Ik heb natuurlijk geen creditcard dus ik heb gewoon met PayPal betaald. Als je zelf een PayPal account wilt aanmaken klik dan hier. Omgerekend was ik in totaal 8,23 euro kwijt aan deze 3 kwasten. Als je een originele Real Techniques kwast haalt dan ben je al gauw 15 euro kwijt. Goede deal dus! Ik ben benieuwd wat jullie van deze kwasten vinden en of jullie wel eens wat bestellen op eBay!


Love,
Annina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten