dinsdag 14 januari 2014

Givenchy Lipgloss

Vandaag ga ik voor jullie een lipgloss reviewen van Givenchy. Als je meer wilt weten over dese lipgloss lees dan verder.


Deze lipgloss heb ik gekregen! De lipgloss is dus van Givenchy en heet Baume Gloss, in de kleur 01, Natural Croisiere. Je hebt een bruinige en rozige tint. Ik heb de bruinige tint gekregen, wat ik zelf wel jammer vind. Bruin staat mij namelijk niet zo goed, vind ik zelf.


Givenchy is een duur merk, deze lipgloss kost dan ook 28,95 op de Douglas site. Als het goed is kan je deze lipgloss ook gewoon in de winkel kopen. De lipgloss kan je hier bestellen.




Nu over de lipgloss! Deze lipgloss beloofd erg hydraterend te zijn en een subtiel kleurtje te geven. Ik hoop dat hij niet te bruin uitvalt! Ook zeggen ze dat je lippen er voller door lijken, dat heet een 'plumping' effect. De huls van de lipgloss vind ik er erg luxe uitzien, het is dan ook wel een luxe merk. Op de foto hierboven zie je ook dat de applicator doorzichtig is, dat vind ik er ook mooi uit zien! op de bovenkant van de lipgloss zit het logo van Givenchy en op de onderkant de naam van de lipgloss. Het 'borsteltje' ziet er ook goed uit. Over de huls heb ik niks te zeggen, hij is gewoon mooi. De lipgloss lijkt wel erg bruin/oranje in de huls.
Op de foto hieronder heb ik niks op mijn lippen. Net zoals bij de lippenstift van Barry M zijn mijn lippen nog steeds erg droog, hoeveel ik ze ook insmeer en scrub..

Naked lips
Daarna bracht ik de lipgloss aan. Het applicatortje werkt heel fijn, alleen in het gedeelte van de mondhoeken kriebelt hij een beetje. Ik vind dat juist wel grappig, maar ik kan me voorstellen dat dat irritant is. De kleur is heel anders dan ik had gedacht, hij geeft veel meer kleur aan mijn lippen maar niet persé bruin. De bruin komt juist helemaal niet goed naar voren, wat ik een voordeel vind. Zoals ik al eerder zei staat bruin mij gewoon niet zo goed, maar deze lipgloss vind ik mooi. Het geeft gewoon een subtiel lichtig bruin kleurtje. Op de foto's hieronder zie je beter wat ik bedoel. Dit zijn foto's gemaakt in 3 soorten licht. Zo komt ook mijn mooie puist duidelijk in beeld :-). 



Op de bovenste foto van deze 2 zie je wel duidelijk dat het kwastje een bruinige kleur afgeeft, maar als je het uitsmeert word het een subtiel kleurtje met een zachte glans. Ik vind het mooi staan! Normaal ben ik geen fan lipgloss, maar voor deze wil ik wel een uitzondering maken. De lipgloss blijft gewoon lang zitten, behalve als je iets gaat eten of drinken. Ik drink veel uit flesjes (water) en dus vervaagd hij sneller. Ik heb hem wel een paar keer moeten bijwerken op de dag. Na een maaltijd is hij vrijwel helemaal weg. Ook droogt hij je lippen niet uit, wat ik ook een voordeel vind. Maar het is nou ook niet dat hij mijn lippen heel goed verzorgd. 

Mijn conclusie: deze lipgloss is zeker een aanrader als je opzoek bent naar een wat betere lipgloss. Het is gewoon een mooi glansje met een subtiel kleurtje die je lippen niet uitdroogt. Ik ben benieuwd wat jullie van deze lipgloss vinden!

Love,
Annina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten