zaterdag 11 januari 2014

Mini shoplog Action

Eergister had ik wat nodig van de Action en ik dacht: laat ik gelijk wat andere dingetjes kopen! Vandaag laat ik jullie zien wat ik heb gekocht.


Ik was dus naar de action, want ik had kledinghangers nodig. Deze haal ik altijd bij de Action, omdat ze van een soort suède zijn. Dit zorgt er voor dat je kleding niet eraf glijd, waar ik nog wel eens last van hem met bijvoorbeeld wijde sweaters of zoiets. Dat was de hoofdreden waarom ik er heen ging, maar natuurlijk hebben ze bij de Action allerlei leuke dingetjes :)

Het eerste wat ik dan ook pakte waren deze kledinghangers. Je hebt ook soortgelijke kledinghangers van de Primark, maar die kosten 5 euro voor 5 stuks. Primark zit bij mij nou ook niet bepaald in de buurt, dus is dit de ideale 'oplossing'. Stiekem moet ik toegeven dat ik deze zelfs nog fijner vind. Deze kledinghangers kosten 2,99 voor 10 stuks. 



Volgende week begint mijn tentamenweek en dan heb ik lange toetsen. De meeste zijn wel 2-3 uur en dan moet je je de hele tijd echt goed concentreren. Toen zag ik deze dextro liggen en dacht ik hey, dat is wel handig voor komende weken! Dus heb ik hier 2 doosjes van meegenomen, in de smaak citroen en kers. Deze kosten 0,69 euro per 2. 



Ik was al een tijdje opzoek naar een soort van 'spaarpotje'. Ik wil graag sparen voor bijvoorbeeld een reisje naar London, of zoals ik in een eerder artikel heb genoemd een feest-vakantie. Ik zat tussen de decoraties te kijken voor in huis en toen zag ik ineens het perfecte potje! In dit potje ga ik al het muntgeld stoppen wat ik overhoud, er moet waarschijnlijk heel veel geld inzitten voordat hij voller zit. Maar ik ben blij met dit formaat, ik zou er bijvoorbeeld ook nog snoepjes in kunnen bewaren of zo iets dergelijks. Dit potje kost 1,39 wat natuurlijk heel goedkoop is (Action hé...)


Daarna ging ik even bij de make-up kijken en toen zag ik dat ze de nepwimpers weer hadden. Deze heb ik al een aantal keer opnieuw gekocht, maar vaak zijn ze bij ons filiaal uitverkocht. Ik heb er gelijk 2 meegenomen, vooral de middelste nepwimpers vind ik erg mooi. Deze heb ik wel eens op tijdens feestjes. Deze nepwimpers kosten 0,89 euro per pakje.


Daarna zag ik ineens een bakje liggen met nagellak erin liggen en ik begon er zomaar wat uit te trekken. Toen zag ik ineens dat het lakjes van Rimmel en Maybelline waren dus ik dacht: score! Ik heb er 2 meegenomen. Van Rimmel heb ik een 'Cocktail Colour in a Flash' in de kleur 130 Apple Berry Smoothie. Het is een glitter blauw. Het andere lakje is van Maybelline van de Forever Strong PRO lijn in de kleur 11 Metallic Rose. Het is wederom een glitterlakje. Roze met gouden glitters. Deze beide kleuren spraken me erg aan en daarom nam ik ze mee voor 2,29 per stuk (score!!!). 


Daarna ging ik nog eventjes langs de douchegels, bodybutters etc. Daar vond ik niet zoveel interessants, want ik heb nog genoeg thuis liggen dus vond ik het een beetje verspilling van mijn geld. Maar toen kwam ik bij de geurtjes en toen zag ik wel iets heel leuks staan. Namelijk: een van de geurtjes van Beyoncé: Impulse. Deze vond ik altijd al lekker ruiken, maar ik had hem nooit gekocht. Nu stond hij ineens bij de Action en ook lekker goedkoop! Dus deze nam ik ook mee. 30 ml voor 7,99!



En dit was alles wat ik had gekocht bij de Action. Het is eigenlijk niet zoveel, maar ik vond het wel leuk om met jullie te delen. Er zitten echt handige en fijne dingen tussen. Vooral de kledinghangers kan ik zeker aanraden maar ook de wimpers(wel met een andere wimperlijm!). En als je nog opzoek bent naar een lekker geurtje zal ik zeker even kijken of ze dit geurtje van Beyoncé ook bij jou filiaal hebben! Ze hebben wel vaker geurtjes die meestal alleen bij drogisterijen te kopen zijn. Laatst had ik bijvoorbeeld een geurtje van Halle Berry gekocht, die ook erg lekker was. In totaal was ik 20,11 kwijt, wat ik niet veel vind voor de spullen die ik heb gekocht.
Hieronder nog een foto van alle aankoopjes en de bon!



Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en ik ben benieuwd wat jullie aanraders zijn als het om de Action gaat! Laat het me weten in de comments :).

Love, 
Annina

1 opmerking: