dinsdag 4 februari 2014

Collection concealer

Ik ben al bijna een jaar fan van deze concealer. Ik kocht hem vorig jaar in de zomer toen ik in London was en helaas is de mijne nu op. Toevallig waren er 2 vriendinnetjes van mij een paar weken geleden een paar daagjes naar London en konden ze nieuwe voor mij kopen. Dus stuurde ik ze met wat geld en een foto van de concealer naar Superdrug. Zij hebben 2 concealers voor mij meegenomen en vandaag laat ik ze aan jullie zien! 


Als eerste de prijs: deze concealer is echt superbudget. Ik vind het echt een van de beste concealers EVER. Deze concealer kost ongeveer 4/5 pond, dat is ongeveer 6/7 euro. Het is wel íets duurder dan de meeste budget merken, maar voor wat je er voor terug krijgt.. dat is het absoluut waard! Ik heb deze dus afgelopen zomer gekocht en hij is pas nét op. Dus je doet er ongeveer een halfjaar mee, wat ik echt heel erg lang vind. Ik gebruik hem elke dag onder mijn ogen en op mijn oneffenheden, dus puistjes of rode plekjes. Ook vaak als ik een beetje rode wangen had deed ik ook nog wat op mijn wangen. Dus ik vind dat je die prijs er makkelijk uithaalt met hoe lang je er mee doet en hoelang het blijft zitten. 



Ik heb de kleur 03 Medium. Hij is eigenlijk voor in de winter iets te donker. In de zomer is het de perfecte kleur voor mij. Over 2 weekjes ga ik ook naar London en dan ga ik nog een tintje lichter kopen, omdat ik een highlight onder de ogen ook heel mooi vind staan. Je kan beter je concealer iets te licht kopen dan iets te donker. Dan lijk je gelijk wat wakkerder.
De applicator vind ik ook heel handig, het is eigenlijk een soort van lipgloss-aplicator alleen dan met concealer erin, haha. Je kan heel makkelijk wat onder je oog of op je oneffenheden deppen en daarna kan je het met je vingertop het erin blenden (voor de beste dekking!). Ik blend/dep het met een bufferkwast (mijn foundation kwast, zodat het mooi blend).


Deze concealer beloofd 16 uur te blijven zitten, volgens de verpakking. Hij blijft gewoon de hele dag zitten. Bij je oneffenheden vervaagd hij wel wat sneller dan onder je ogen, maar hij blijft nog steeds heel goed zitten. Als je wilt dat hij nóg langer blijft zitten kan je hem fixeren met een poeder en eventueel nog met een 'setting spray'.



Hierboven zie je hem ook mijn ogen. Ik heb van mezelf eigenlijk bijna geen blauwe kringen onder mijn ogen, maar toch vind ik het fijn als ik wat dekking heb. Zo zie ik er wat wakkerder. Ook als ik moe ben heb ik toch wel wat blauwe kringen onder mijn ogen en dan is het ook gewoon handig om deze concealer te hebben! Ook heb ik hem hieronder nog even op mijn hand geswatched. Hier vind ik alleen mijn hand er wel een beetje eng uitzien met al die adertjes.. Op de linker foto heb ik het aangebracht en op de rechter heb ik uitgesmeerd met mijn vinger. Hier ziet hij er ook wat oranje uit, maar natuurlijk heeft je hand ook niet exact dezelfde kleur als je gezicht. 


De verpakking is verder ook heel simpel. Hij heeft een 'doorzichtige' huls, tenminste zo ziet het eruit. Mijn eerste concealer is inmiddels dus op en die ziet er nog hetzelfde uit qua kleur (je ziet alleen nog de kleur, niks meer van de lettertjes die erop stonden). Maar van een concealer hoef je ook niet zoveel te verwachten. Ik ben echt superenthousiast over deze concealer en ik raad hem iedereen aan! Hij is gewoon superbudget en echt zo goed. Ik wil nooit meer anders! (zeg ik nu, hihi). Wat ik wel een nadeel vind is dat je deze niet in Nederland kan kopen. In de winkels is hij niet verkrijgbaar en op internet kan ik hem alleen maar op eBay vinden. Hier is hij gelijk ook al een stuk duurder en of je eBay nou echt moet vertrouwen qua echtheid.. Dat vind ik toch nog wel tricky. Verder ben ik dus erg te spreken over deze concealer!



Ik ben benieuwd wat jullie van deze concealer vinden en of jullie hem al in huis hebben ;-).

Love,
Annina

1 opmerking: