vrijdag 7 februari 2014

Nagellak ideeën

Vandaag ga ik jullie verschillende nagellakideeën laten zien. Eigenlijk heb ik bijna altijd gewoon maar een kleurtje op, maar soms heb ik ook creatieve buien en dan creeër ik van alles op m'n nagels. Er zijn zoveel mogelijkheden! Als je ook wilt zien wat ik heb gemaakt, lees dan verder!


Ik gebruik zelf (bijna) altijd gelnagellak. Ik heb de set van Sensationails, maar ik vind dat toch wel erg duur om al die kleurtjes apart te kopen. Dus meestal gebruik ik 'm met een normale nagellak ertussen. Ook gebruik ik vaak de gelnagellakjes van Essence, gewoon omdat ze simpel en goedkoop zijn. De kwaliteit vind ik daar wel minder van, maar voor de prijs die je er voor betaald vind ik dat prima. Hij blijft wel minder lang zitten, maar dat vind ik juist wel fijn. Na een aantal dagen ben je de nagellak wel zat, tenminste ik dan. Op een gegeven moment is je nagel ook al zo'n stuk gegroeit dat het er niet meer mooi uit ziet. Daarom wissel ik graag de lakjes van Sensationails en Essence af. Als er nog andere merken zijn die jullie aanraden die niet té duur zijn, hoor ik het graag!


Ik gebruik voor al deze nail-arts mijn Essence gellakjes!

Dan nu de eerste 'nail-art':
Eerst bracht ik dus de primer aan, vrijwel meteen daarna de peel off basecoat. Daarna 1 minuut onder de lamp en met een watje+cleanser er overheen.

Naked nails - met de basecoat
Ik bracht 2 laagjes aan van deze nagellak. Ik vind dat hij niet heel goed dekt, maar ach, we brengen er nog een lakje overheen aan! Daarna ging ik aan de slag met dit mooie glitterlakje van Catrice. Hij heet 45 Kitch Me If You Can.



Deze nagellak is best lastig aanbrengen, want er komen weinig glitters vanaf. Je moet een beetje prutsen met zoveel mogelijk glittertjes proberen aan te brengen, maar het geeft wel een mooi resultaat! Dat zie je op de foto hieronder. Links zie je het resultaat en rechts de lakjes die ik heb gebruikt. 


Zoals je ziet, niet veel glitters. Dit lakje van Catrice is net nieuw en ik had er wel wat meer van verwacht. Maar toch geeft het wel een leuk effect! Toen de topcoat was opgedroogd heb ik er een laagje van de gellak-topcoat overheen gedaan en weer 1 minuut onder de lamp. Daarna weer het plakkerige laagje erafhalen met een watje+cleanser. Als je de nagellak zat bent, kan je het er zo aftrekken in één keer. Het is namelijk een peel off basecoat, extra handig! (Doordat het peel off is gaat het er ook sneller af.)


De tweede nail-art:
Voor deze nagellak bracht ik ook eerst weer een primer aan en daarna de basecoat. Een minuutje onder de lamp en daarna weer met een watje en de cleanser overheen. Voor deze nail-art heb ik weer 2 nagellakjes gebruikt, te zien op de foto hieronder.




Als eerst bracht ik 2 laagjes aan van de donkerrode/bruine kleur van Nails Inc. Dit is echt een hele mooie kleur! Hij past heel goed bij deze tijd van het jaar vind ik. Dat heb ik even een paar minuutjes laten drogen en daarna ging ik met de zilvere aan de gang. Dit is een nailart striper nagellak, dus er zit een dun kwastje aan zodat je makkelijk kan werken. Daarmee heb ik een soort van French Manicure op mijn nagels gemaakt, dus gewoon aan de uiteindes een streepje zetten. Toen heb ik dat nog even laten drogen en daarna heb ik de topcoat erop gedaan en weer onder de lamp. Daarna weer met een watje en cleanser er over heen.

Hier kan je goed de nagels zien, in 2 soorten licht. Het is wel even gepruts, maar dan heb je ook wat. Vooral met je linkerhand moet je even kijken hoe je het kwastje en je nagel het beste kan houden. Het resultaat vind ik wel heel mooi!

Ik hoop dat jullie het leuke ideetjes vonden en dat jullie er wat aan hebben!

Love, Annina




Geen opmerkingen:

Een reactie posten